Як вчителям працювати в умовах війни: Державна служба якості освіти підготувала серію відеолекцій для психологічної підтримки педагогів

Війна є травмівною подією, що викликає відчуття безпорадності й незахищеності, впливаючи на мислення людини та її ставлення до світу, спричиняючи хронічні стресові розлади. Це, безперечно, складний час і для вчителів, які попри стрес та небезпеку продовжують проводити заняття у дистанційному режимі, і для дітей, частина з яких були змушені покинути свої домівки. «В умовах війни педагогам, як ніколи, потрібна підтримка психологів, — поради, як працювати з дітьми та як самим впоратися зі стресом. Адже якість освіти сьогодні багато в чому залежить від того, наскільки вчитель розуміє процеси, що відбуваються з учнями, уміє аналізувати, як втрата рідних, вимушене переселення та інші психологічні травми впливають на їхню здатність навчатися», — зазначив Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК. Серія відеолекцій складається з 11-ти тем, у яких психологи-практики, гештальт-терапевти, які працюють із травмами війни з 2014 року, дають відповіді на питання, як: проводити уроки під час війни; говорити з дітьми про війну та її новини; допомогти дитині пережити втрату; допомогти учням розуміти і висловлювати свої емоції; створити безпечний простір на онлайн-уроці; не допустити конфлікту під час уроку.

Покликання тут:https://sqe.gov.ua/yak-vchitelyam-pracyuvati-v-umovakh-viyni-d/

Кiлькiсть переглядiв: 324

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.